Nieuwe klanten voor Racin Communications

RAC_AmeliePutmans

Budgets / News

RAC_AmeliePutmansNa meerdere jaren ervaring als pr-verantwoordelijke bij verschillende communicatiebureaus nam Amélie Putmans de sprong in het diepe en lanceerde ze Racin Communications. Racin? Een acroniem voor Reputation, Advice, Communications, Image en Network… een woord dat vlot over de tong gaat, zowel bij Frans- als Nederlandstaligen.

Vandaag bestaat Racin Communications twee jaar en is het bureau verantwoordelijk voor de PR van onder andere Méert en Patrick Roger, Franse merken die zich in België hebben gevestigd. Bovendien ondersteunt Amélie Putmans de communicatie omtrent de 30ste verjaardag van het Koningin Fabiola Kinderziekenhuis. Intussen werd ook het jaarbudget voor de persrelaties van de horlogedistributeur G-TIME voor de merken Michel Herbelin, Claude Bernard en Wenger aan Racin Communications toegekend.

Naast een aantal eigen klanten, werkt Racin Communications nauw samen met twee andere bureaus omtrent de communicatie voor klanten uit de food & beverage, cultuur- en sportsector. “Mijn doel was altijd al om ooit als zelfstandige aan de slag te gaan en ik ben trots op mijn professioneel parcours. Sinds de opstart in 2014 is alles zo snel gegaan dat ik zelfs nog geen tijd heb gehad om aan mijn website te werken,” vertelt de jonge dertiger.