Nieuwe krachten bij Bonka Circus

News / People

Wim MichielsBonka Circus verwelkomt twee nieuwe krachten. Wim Michiels start in de zomer als junior account manager. Tijdens zijn studies communicatiemanagement aan de Hogeschool PXL deed hij reeds praktijkopdrachten voor onder meer Proximus, de Federale Overheid en de Parijse juwelier Noémie Briand. Daarnaast organiseerde hij in 2018 het eerste Sushi festival in België (10.000 bezoekers). Hij leerde Bonka Circus kennen via de televisieproductie ‘Typisch Mensen’ met Freek Braeckman, via een medewerking aan de campagne van Last Night A DJ en een lange stage.
Marie NackaertsMarie Nackaerts start als strateeg onder leiding van Peter Verbiest. Na haar postgraduaat Belgian Advertising School werkte ze de afgelopen jaren als jonge strateeg bij Boondoggle en Springbok, waar ze mee bouwde aan merk-, communicatie- en contentstrategieën voor een breed scala aan klanten (NATO, VandenBorre Kitchen, Defensie, SKM, Nivea, Delhaize, Bridgestone, Mercedes-Benz,...). Hier kon ze zichzelf ontplooien tot een hybride strategisch profiel met zowel ervaring in branding, service design als data-analyse en performance marketing.