Nieuwe krachten bij Bonka Circus
Bonka Circus verwelkomt twee nieuwe krachten. Wim Michiels start in de zomer als junior account manager. Tijdens zijn studies communicatiemanagement aan de Hogeschool PXL deed hij reeds praktijkopdrachten voor onder meer Proximus, de Federale Overheid en de Parijse juwelier Noémie Briand. Daarnaast organiseerde hij in 2018 het eerste Sushi festival in België (10.000 bezoekers). Hij leerde Bonka Circus kennen via de televisieproductie ‘Typisch Mensen’ met Freek Braeckman, via een medewerking aan de campagne van Last Night A DJ en een lange stage.
Marie Nackaerts start als strateeg onder leiding van Peter Verbiest. Na haar postgraduaat Belgian Advertising School werkte ze de afgelopen jaren als jonge strateeg bij Boondoggle en Springbok, waar ze mee bouwde aan merk-, communicatie- en contentstrategieën voor een breed scala aan klanten (NATO, VandenBorre Kitchen, Defensie, SKM, Nivea, Delhaize, Bridgestone, Mercedes-Benz,...). Hier kon ze zichzelf ontplooien tot een hybride strategisch profiel met zowel ervaring in branding, service design als data-analyse en performance marketing.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]