Nieuwe krachten versterken groeispurt Duval Branding
Begin 2016 kende Duval Branding een sterke aangroei in klanten en werk. Daarom werd op verschillende fronten nieuw talent aangeworven om deze groei te helpen ondersteunen.
Om de digitale dienstverlening te stroomlijnen en te leiden werd Maarten Van Herck (ex-Duval Guillaume, ex-Boondoggle) aangetrokken. Zijn expertise in het begeleiden van merken in hun digitale merkwereld en in het optimaliseren van digitale 'customer journeys’ zijn een sterke differentiator in branding trajecten. Senior designer Stijn Pauwels (ex-Milk and Cookies, ex-Famous, ex-Bowling) vervoegt de designafdeling met een pak digitale design- en conceptervaring.
In media trekt de digitale transformatie zich ook door. Hier versterkt Anton Roef (ex-Aegis Media, ex-Havas Media, ex-Fire-Starter) het team van Bernard Blondeau en brengt hij een aantal jaren relevante ervaring mee. Ook Hannah Merki (ex-TNS) werd aangetrokken om het accountteam van Katrien Heughebaert verder te ondersteunen.
Met deze groei telt Duval Branding vandaag 21 medewerkers en is het erg trots dat het binnenkort nieuw werk kan presenteren voor o.a. Looza en Tropicana (Pepsico), Interfrost, Studiecentrum voor Kernenergie, Generali, Deloitte, Piramal (Indië) en van een nieuw gezond fastfoodconcept voor de Belgische markt.