Nieuwe krachtpatsers voor Walkie Talkie

News / People

Walkie Talkie verwelkomt twee nieuwe krachtpatsers. Johannes Huysmans (ex-Ketchum) versterkt het team met corporate en lifestyle expertise en Rani Huttener versterkt het team na een geslaagd stageparcours bij het pr en communicatiebureau. De aanwervingen passen in de full-service strategie van Walkie Talkie alsook in de grote vraag naar pr-ondersteuning de afgelopen maanden. “Samen met het team en onze klanten zijn we uitgedaagd om ons enerzijds aan te passen aan een nieuwe realiteit en creatieve oplossingen te zoeken voor events en productlanceringen. Anderzijds hebben we ons servicepakket uitgebreid naar corporate en crisiscommunicatie. Om meer kracht te kunnen bijzetten vervoegen deze twee nieuwe troopers ons team”, zegt Valérie Bourgeois, managing partner Walkie Talkie.

Nieuwe services

Met klanten waaronder GROHE en Deliveroo bedient het pr-bureau een divers portfolio in al even diverse sectoren: food, sports, entertainment, tech, automotive, kids, fashion, design, etc. Dat vraagt dan weer om een divers en meertalig team om de klanten optimaal te servicen. Naast een gespecialiseerd lifestyleteam definieerde het bureau daarom een corporate communicatiecel. De cel vormt een extra laag op het huidige expertise. Naast pr-strategie en influencer marketing, biedt het agency ook strategisch advies en ondersteuning voor corporate branding. “De nieuwe cel is een logisch gevolg van de inhouse expertise. De cel wordt dan ook mede aangestuurd door onze collega Sara De Bruyne, ze zal haar 10 jaar expertise inzetten om de corporate communicatiecel te ondersteunen”, gaat Valérie verder.