Hasselaren zullen het wel gemerkt hebben: met het nieuwe jaar heeft ook het alom bekend stadsmagazine De Nieuwe Hasselaar een make-over gekregen. En daar zat het bureau Onoff uit datzelfde Hasselt voor iets tussen.
De vorige layout paste echter minder bij het bruisend karakter waar Hasselt voor staat. Men wilde het magazine een meer hedendaagse look & feel geven, waardig aan de hoofdstad van Limburg en de hoofdstad van de smaak. Via een aanbesteding ging men op zoek naar een innovatief design voor het nieuwe magazine. Onoff leverde hier het winnende ontwerp. In samenwerking met de dienst communicatie werd De Nieuwe Hasselaar opgefrist tot een modern en informatief maandblad voor en door de Hasselaar. Het resultaat was een dynamische en gebruiksvriendelijke gridstructuur die de basis vormt voor elke nieuwe editie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]