Hasselaren zullen het wel gemerkt hebben: met het nieuwe jaar heeft ook het alom bekend stadsmagazine De Nieuwe Hasselaar een make-over gekregen. En daar zat het bureau Onoff uit datzelfde Hasselt voor iets tussen.
De vorige layout paste echter minder bij het bruisend karakter waar Hasselt voor staat. Men wilde het magazine een meer hedendaagse look & feel geven, waardig aan de hoofdstad van Limburg en de hoofdstad van de smaak. Via een aanbesteding ging men op zoek naar een innovatief design voor het nieuwe magazine. Onoff leverde hier het winnende ontwerp. In samenwerking met de dienst communicatie werd De Nieuwe Hasselaar opgefrist tot een modern en informatief maandblad voor en door de Hasselaar. Het resultaat was een dynamische en gebruiksvriendelijke gridstructuur die de basis vormt voor elke nieuwe editie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]