Nieuwe merken strijden om trofee

Awards / Media / News

AuvioVanaf 10 november kan (op de website van De Tijd) worden gestemd voor de tweede editie van Belgium’s New Brand, een organisatie van STIMA en de kranten De Tijd en L’Echo. Gezocht wordt naar een jong merk van eigen bodem dat zich met succes heeft kunnen onderscheiden. Ter herinnering: de vijf finalisten zijn:

• Auvio: het digitale contentplatform van de Franstalige openbare omroep RTBF (zie illustratie). Auvio werd in april van dit jaar gelanceerd en geeft toegang tot alle audiovisuele content van de RTBF.

• Charlie: een online en printmagazine dat vorig jaar gelanceerd werd met de hulp van een crowdfundingcampagne.

• Cornet: een speciaalbier van de brouwerijgroep Palm Belgian Craft Brewers, in 2014 op de markt gebracht.

• Fïnley: een nieuwe ‘bruisende limonade’ die door Coca-Cola in ons land werd ontwikkeld en in 2014 op de markt werd gebracht. Fïnley richt zich tot een volwassen publiek.

• Generous: Deze Brusselse koekjesbakker bracht het merk in 2012 op de markt. Generous produceert biologische en glutenvrije koekjes.