Eigenzinnigheid is altijd al hét kenmerk geweest van Citroën. En dat geldt in overtreffende trap voor het luxezustermerk DS. Twee nieuwe modellen, D2 4 Crossback Moondust en DS 3 Ines de la Fressange, spelen het wel heel hard. Van beide modellen worden slechts 150 exemplaren gemaakt. Publicis La Maison ontwikkelde voor DS Automobiles een campagne die gebruik maakt van de hit « On our way home » van de Australische groep Empire of the Sun. Het lied is hoorbaar in de exclusieve auto's, maar niemand weet wanneer: dat gebeurt namelijk enkel als je auto uit deze speciale oplage een andere auto uit diezelfde gelimiteerde oplage kruist...
De kopers krijgen er dus een 'geheime' optie bij, een hidden track als het ware. En de muziek kan op het meest ongeschikte moment weerklinken. Maar dat maakt het natuurlijk net spannend...
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]