Eigenzinnigheid is altijd al hét kenmerk geweest van Citroën. En dat geldt in overtreffende trap voor het luxezustermerk DS. Twee nieuwe modellen, D2 4 Crossback Moondust en DS 3 Ines de la Fressange, spelen het wel heel hard. Van beide modellen worden slechts 150 exemplaren gemaakt. Publicis La Maison ontwikkelde voor DS Automobiles een campagne die gebruik maakt van de hit « On our way home » van de Australische groep Empire of the Sun. Het lied is hoorbaar in de exclusieve auto's, maar niemand weet wanneer: dat gebeurt namelijk enkel als je auto uit deze speciale oplage een andere auto uit diezelfde gelimiteerde oplage kruist...
De kopers krijgen er dus een 'geheime' optie bij, een hidden track als het ware. En de muziek kan op het meest ongeschikte moment weerklinken. Maar dat maakt het natuurlijk net spannend...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]