Eigenzinnigheid is altijd al hét kenmerk geweest van Citroën. En dat geldt in overtreffende trap voor het luxezustermerk DS. Twee nieuwe modellen, D2 4 Crossback Moondust en DS 3 Ines de la Fressange, spelen het wel heel hard. Van beide modellen worden slechts 150 exemplaren gemaakt. Publicis La Maison ontwikkelde voor DS Automobiles een campagne die gebruik maakt van de hit « On our way home » van de Australische groep Empire of the Sun. Het lied is hoorbaar in de exclusieve auto's, maar niemand weet wanneer: dat gebeurt namelijk enkel als je auto uit deze speciale oplage een andere auto uit diezelfde gelimiteerde oplage kruist...
De kopers krijgen er dus een 'geheime' optie bij, een hidden track als het ware. En de muziek kan op het meest ongeschikte moment weerklinken. Maar dat maakt het natuurlijk net spannend...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]