Moet er nog reclame zijn? Ja, als die goed gemaakt is. PUB Magazine lanceerde een eigen podcastreeks waarin bekroonde reclamemakers inzoomen op brandende vragen over reclame. Team Talk Radio is de eigen podcastreeks van PUB Magazine. De derde aflevering werd nu online gezet. Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen? En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? Als creatief directeur op onder meer de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen (OVK) waakt Geoffrey Hantson (Happiness) minutieus over die grens.
Wie aflevering 1 en 2 van deze nieuwe podcastreeks miste, kan nog steeds terecht op het Soundclound-profiel van PUB Team Talk. In de eerste aflevering had men het met Kwint De Meyer (DDB Brussels) over herhaling in reclame. Hoe vervelend vinden we dat eigenlijk? Werkt herhaling vandaag nog? En wat is het verschil tussen herhaling en herkenbaarheid?
Voor de tweede aflevering dook het team van PUB de PAN-studio in met Jens Mortier (Mortierbrigade). Men had het over humor in reclame, what else? Passeerden de revue: Devos & Lemmens, Studio Brussel, Guinness Book of Records en ook Humo. Daarnaast werden er ook al drie Franstalige podcasts gemaakt.
PUB Team Talk Radio wordt gerealiseerd door PUB-journalistes Evy Van Ruyskensvelde (voor de Nederlandstalige podcasts) en Marine Dehossay (voor de Franstalige podcasts), in samenwerking met PAN Studio in Brussel.
Sales Manager bij Zidis
Over ZIDIS en Video The future is video! Ook al gemerkt dat je […]
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]