Nieuwe Seat Ibiza krijgt als eerste TuneIn
Adforce.com, een multi-platform advertisingnetwerk, heeft zich sinds kort op de Belgische markt gevestigd. Het bedrijf, dat Brussel als locatie koos, ging een partnerschap aan met TuneIn om merken de kans te bieden om te adverteren op muziekstreamingplatforms en op radiostations, in één enkelvoudige bestelling.
TuneIn is een van de populairste manieren om te luisteren naar radio, zowel naar Belgische stations als stations van over de hele wereld. Met meer dan 50 miljoen maandelijkse actieve gebruikers laat het mensen luisteren naar 's werelds sport, nieuws, talk en muziek, van waar ze ook zijn. Het platform heeft meer dan 100.000 radiostations en meer dan vier miljoen on-demandprogramma's voor streaming van op elk continent. Bovendien is het het al beschikbaar op meer dan 200 apparaten en zit het, met meer dan 300.000 Belgische abonnees, stevig in de lift. « TuneIn zal het huidige radiolandschap in Belgisch aanvullen, » zegt Axel Mignot, head of sales Belgium. « Het verschil met traditionele radio is dat adverteerders nu gerichter op hun luisteraars kunnen mikken volgens hun geografische locatie, tijdsstip, demografische gegevens, audio device en context. Daarenboven biedt Adforce.com een veel diepere vorm van accountability en real-time rapportering. »
Seat zal nu ook de eerste adverteerder zijn in België die de technologie zal aanbieden, en dat met de nieuwe Ibiza. De autofabrikant zal hierbij een unieke advertentie-indeling creëren met de mogelijkheid om audioreclame te streamen, gesynchroniseerd met de weergaveadvertenties.