Nieuwe site L'Avenir zet ambities kracht bij

Media / News

De nieuwe website van L'Avenir is mooier en beter gestructureerd. Zowel de mobiele als de desktopversie bieden een nu een betere leeservaring en de online-advertenties kregen een grotere zichtbaarheid. De posities van de advertentieruimten zijn namelijk geanalyseerd en geoptimaliseerd om ze beter in de nieuwsfeed te integreren.

Dankzij de lokale verankering van L'Avenir kunnen adverteerders direct inspelen op de interesses van de lezers, zo luidt het. Dankzij een betere accentuering van de redactionele inhoud per regio hebben de gebruikers gemakkelijk en in real time toegang tot het nieuws dat hen aanbelangt. Door advertenties geografisch te lokaliseren, profiteren adverteerders van gerichte zichtbaarheid in een geloofwaardige redactionele context. Het redactieteam van L'Avenir zal op zijn nieuwe site ook nog meer video-inhoud aanbieden. Een extra mogelijkheid voor adverteerders om de beschikbare advertentieruimte te gebruiken in pre-roll of in-read.

Nieuw is een pagina gewijd aan partner content. Een vak met de laatste 3 stukken inhoud is toegankelijk in het vervolgkeuzemenu van de startpagina. De pagina verzamelt alle inhoud van de partners en biedt een betere perceptie van de merken van de adverteerders, die nu als partners worden beschouwd. Bovendien is er een nieuwe sectie toegevoegd aan het navigatiemenu, de sectie mappen. Dit is een aanzienlijk voordeel voor adverteerders die print en digitaal in één pakket willen combineren.