Nieuw verhaal voor De Vloer


Na een competitie in december besliste Story haar communicatiebudget toe te kennen aan De Vloer. Het Antwerpse communicatiebureau zorgde voor een nieuwe strategie, baseline en campagne voor het populaire magazine.

"We waren enorm gecharmeerd door zowel de frisse creatie als het sterke strategische inzicht van De Vloer," laat Tamara Deca weten. "We kijken al uit naar de samenwerking én naar de verrassende uitingen die we de komende jaren ongetwijfeld voor Story zullen zien." De eerste uitingen worden dit voorjaar verwacht.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


