Nieuw verhaal voor De Vloer

Na een competitie in december besliste Story haar communicatiebudget toe te kennen aan De Vloer. Het Antwerpse communicatiebureau zorgde voor een nieuwe strategie, baseline en campagne voor het populaire magazine.
"We waren enorm gecharmeerd door zowel de frisse creatie als het sterke strategische inzicht van De Vloer," laat Tamara Deca weten. "We kijken al uit naar de samenwerking én naar de verrassende uitingen die we de komende jaren ongetwijfeld voor Story zullen zien." De eerste uitingen worden dit voorjaar verwacht.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]