Nieuws vanuit Dallas: Karel Dejonghe mee in het zadel als creative director

Na bijna een half jaar als creative copywriter bij Dallas Antwerp, staat Karel Dejonghe er vanaf januari Seb De Roover bij als creative director. Dejonghe, die zijn sporen als copywriter verdiende bij BBDO, TBWA, Havas Brussels... en die tot voor een paar jaar nog met zijn eigen bureau aan de slag was, (HarderBetterFasterStronger, samen met Fabrice Van Hellemont en Peter Speltens, nvdr.) is superenthousiast om er samen met Seb in te vliegen. Karel Dejonghe: 'Onze paden hebben elkaar al meermaals gekruist in het verleden, maar nu hebben Seb en ik eindelijk de kans om onze schouders te zetten onder een boeiend project dat ons op het lijf is geschreven. Het is een plezier om de goed geoliede Dallas machine nog verder te laten groeien. We kijken ernaar uit om aan de Dallas story een nieuwe creatieve sequel te schrijven.'
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]