Na bijna een half jaar als creative copywriter bij Dallas Antwerp, staat Karel Dejonghe er vanaf januari Seb De Roover bij als creative director. Dejonghe, die zijn sporen als copywriter verdiende bij BBDO, TBWA, Havas Brussels... en die tot voor een paar jaar nog met zijn eigen bureau aan de slag was, (HarderBetterFasterStronger, samen met Fabrice Van Hellemont en Peter Speltens, nvdr.) is superenthousiast om er samen met Seb in te vliegen. Karel Dejonghe: 'Onze paden hebben elkaar al meermaals gekruist in het verleden, maar nu hebben Seb en ik eindelijk de kans om onze schouders te zetten onder een boeiend project dat ons op het lijf is geschreven. Het is een plezier om de goed geoliede Dallas machine nog verder te laten groeien. We kijken ernaar uit om aan de Dallas story een nieuwe creatieve sequel te schrijven.'
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]