U zag het al: de cover van het nieuwste papieren nummer van PUB Magazine is een beetje speciaal… met dank aan What’s in a name?, Roundhouse en Shazam! Shazam de cover en geniet...
Leuk, maar ook meer dan dat. PUB houdt van nieuwe technologieën. Zo leverde Proximity BBDO in juni 2009 een PUB-cover in augmented reality. Een jaar later goed voor meerdere prijzen!
En het mooiste van alles: u kunt met de cover van deze nieuwe PUB deelnemen aan een wedstrijd met een leuke prijs. Beantwoord twee vragen en maak kans op een prijs: online bannering op pub.be ter waarde van 3.000 euro (op te nemen voor 31 december 2016). Daarmee wil PUB Magazine wijzen op de complementariteit van het audiovisuele, print en nieuwe technologieën in de wereld van de communicatie. Waar wacht u op? Shazam als de bliksem de cover van deze PUB en luister goed.
Vraag 1: Wat is het eerste merk dat u in de spot hoort (na de vermelding van What’s in a name? en Roundhouse)?
Vraag 2 (en schiftingsvraag): Hoeveel antwoorden zullen we krijgen voor deze wedstrijd tot en met vrijdag 17 juni 2016?
Stuur uw antwoorden, uw naam en de naam van uw bedrijf in een mail met als onderwerp PUB Shazam naar redactie@pub.be, uiterlijk op vrijdag 17 juni 2016. PUB maakt de naam van de winnaar bekend via PUBNews. De winnaar krijgt ook persoonlijk bericht voor 30 juni 2016.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]