Nine o’clock somewhere strikt Strongbow en Desperados

Budgets / News

depsarados StrongbowEn of er een fles open getrokken mag worden. Wat mag het zijn, Strongbow of Desperados? Het digitale luik voor beide merken is namelijk voortaan in handen van nine o’clock somewhere.

Strongbow en nine o’clock somewhere schuimen dus vanaf nu samen de terrasjes af. Het bureau uit Antwerpen gooit al zijn kennis over content en digital in de strijd om het nummer één cidermerk wereldwijd ook succesvol te implementeren op de Belgische markt. De Belgische rechten van Strongbow vallen sinds kort onder Alken-Maes. En met hen werkte nine o’clock somewhere al samen voor Maes en Grimbergen.

“Voor mij een Despe.’ Uhu, het tequila flavoured beer staat al langer garant voor stevige feestjes en gaat online voor een nieuwe aanpak. De focus komt op gecureerde user generated content te liggen. Het doel is om het “daring” aspect online terug in de spotlight te plaatsen. Nine o’clock somewhere en Desperados trekken dan ook volop de kaart van rich media, user generated content en cultureel relevante ambassadors om het merk op creatief vlak verder te ontplooien.