Nissan en TBWA sturen foutparkeerders boodschap

Crea / News

Nissan TBWAAuto’s die zonder gêne twee parkeerplaatsen innemen, wagens die vlotjes geparkeerd staan op de stoep of er net veel te ver vandaan… Sommige chauffeurs lijken het parkeren gewoon niet te willen leren. Nissan en TBWA vonden dat het tijd was om deze foutparkeerders een juist signaal te sturen. In verschillende steden in België en Nederland gaan promoteams van Nissan op zoek naar wel heel verkeerd geparkeerde wagens en zetten ze in de verf. Letterlijk, want op de grond rond de wagens brengen ze nieuwe parkeerlijnen aan met de niet mis te verstane boodschap: “Let your car do the parking. With Nissan ProPILOT Park”.

Deze innovatieve technologie kan je ontdekken enerzijds in de nieuwe Nissan Leaf uitgerust met de revolutionaire ProPILOT Park-technologie en anderzijds de ondersteunende Intelligent Park Assist op de Qashquai. Deze technologiën maken parkeren ongezien gemakkelijk. Druk bijvoorbeeld op de ProPILOT Parkknop van de Nissan Leaf en laat je auto het werk doen: de auto stuurt, accelereert, remt en parkeert zich zo automatisch en perfect tussen de lijnen.https://www.youtube.com/watch?v=FEaWiD9BHKw
CREDITS :
Language: FR & NL & ENG
Date of first use: 27/09/2018
Product Category: Automotive industry
Campaign Title: Nissan Dumb Parking
Product:  Nissan LEAF, Nissan QAHSQAI & Nissan Intelligent Mobility - ProPILOT Park, Intelligent Park Assist
Client: Nissan Belux -  Melvin Keuter +32 (0)476 861518
Agency: TBWA
Creative Director: Bout Holtof, Jeroen Bostoen
Creatives: Thomas Driesen, David Maertens
Copywriter: Eric Debaene, Vincent Nivarlet, Albin Barry
Retoucher: Marianne Gualtieri
Account: Raisa Vanvoorden, Molly Vu Duc
Traffic Planner: Xandra Van der Mersch, Laurie Herbots
Production Company: Make
Producer: Lieselot Ral
DOP/Director: Gunter Blokken
Video Editor: Liesbeth Smets
Sound: Jan Pollet
Digital team: Digitas - Fabio Lo Cascio, Tom de Keukelaer, Marie Simon
Media Planning: OMD BEL - Gabriel Teleman / OMD NL - Edwin Lether