Auto’s die zonder gêne twee parkeerplaatsen innemen, wagens die vlotjes geparkeerd staan op de stoep of er net veel te ver vandaan… Sommige chauffeurs lijken het parkeren gewoon niet te willen leren. Nissan en TBWA vonden dat het tijd was om deze foutparkeerders een juist signaal te sturen. In verschillende steden in België en Nederland gaan promoteams van Nissan op zoek naar wel heel verkeerd geparkeerde wagens en zetten ze in de verf. Letterlijk, want op de grond rond de wagens brengen ze nieuwe parkeerlijnen aan met de niet mis te verstane boodschap: “Let your car do the parking. With Nissan ProPILOT Park”.
CREDITS :
Language: FR & NL & ENG
Date of first use: 27/09/2018
Product Category: Automotive industry
Campaign Title: Nissan Dumb Parking
Product: Nissan LEAF, Nissan QAHSQAI & Nissan Intelligent Mobility - ProPILOT Park, Intelligent Park Assist
Client: Nissan Belux - Melvin Keuter +32 (0)476 861518
Agency: TBWA
Creative Director: Bout Holtof, Jeroen Bostoen
Creatives: Thomas Driesen, David Maertens
Copywriter: Eric Debaene, Vincent Nivarlet, Albin Barry
Retoucher: Marianne Gualtieri
Account: Raisa Vanvoorden, Molly Vu Duc
Traffic Planner: Xandra Van der Mersch, Laurie Herbots
Production Company: Make
Producer: Lieselot Ral
DOP/Director: Gunter Blokken
Video Editor: Liesbeth Smets
Sound: Jan Pollet
Digital team: Digitas - Fabio Lo Cascio, Tom de Keukelaer, Marie Simon
Media Planning: OMD BEL - Gabriel Teleman / OMD NL - Edwin Lether
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]