Een uitstapje met de trein is voor kinderen een spannend avontuur, maar een lange treinrit kan soms wel een leuk intermezzo gebruiken. De NMBS en Delhaize bezorgen de oplossing dankzij de lancering van het Kids Pack, entertainment voor de jongsten tijdens de treinreizen.
Vanaf vandaag 20 juni ontvangen gezinnen met kinderen bij aankoop van treintickets dat Kids Pack. Dit pakket is samengesteld uit spelletjes, een kleurboek en stickers. Dankzij de bijdrage van Delhaize zullen niet minder dan 70.000 packs verdeeld worden gedurende de komende 3 maanden in de 135 Belgische stations. In het pakket zullen de kleintjes eveneens de zomerspaaractie van Delhaize terugvinden: de VitaMinis. Deze grappige knuffels in de vorm van fruit en groenten kunnen verzameld worden aan de hand van spaarzegels die klanten ontvangen bij hun aankopen bij Delhaize. Met deze campagne wenst Delhaize het belang van gezond eten te benadrukken en ze vermaken de kinderen op een verantwoordelijke manier.
Door een beroep te doen op deze nieuwe publicitaire oplossing, aangeboden door Publifer, kan Delhaize rekenen op een directe en impactvolle campagne. De verdeling van de Kids Packs gebeurt onmiddellijk aan het loket zelf, bij aankoop van treintickets. Delhaize versterkt de VitaMinis-campagne in het Kids Pack met 580 reclameaffiches in de Belgische treinstations.
Credits
Adverteerder: Delhaize Vitaminis – Zeger Lindemans
OOH specialist: Rapport – Sandra Ceurens
Mediabureau: Initiative – Verantwoordelijke Justine Rolland
Regie: Publifer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]