Nmg lanceert online lifestyleplatform Tweez

tweez.be

Communication / Media / Native / News

tweez.beAarschots digital agency nmg brengt een gloednieuw, online lifestyleplatform op de markt: Tweez.be. Het sterk groeiende bureau zette zich met een team van zestien creatievelingen achter een straf concept: één van de eerste viral websites in België met feelgoodcontent voor een ruim publiek. Het introduceert met Tweez.be een uniek content platform dat inspeelt op de laatste digitale marketing-trends door middel van content marketing. Lifestyle artikels over diverse public interest-topics worden dagelijks gebracht tot een brede doelgroep. Andy Coomans: “De laatste jaren zien we een grote verschuiving in het consumentengedrag. Waar het vroeger nog oké was om een boodschap op de massa af te vuren, moet je vandaag veel gerichter te werk gaan. De consument wil een bedrijf kunnen geloven alvorens hij er koopt, waardoor de focus verschuift naar contentmarketing. Maar ook de timing en context waarin je iemand benaderd worden steeds belangrijker, want ons leven wordt alsmaar drukker. Contextmarketing is bovendien het nieuwe buzzwoord in de digitale scene. Tweez speelt hier maximaal op in door geloofwaardige inhoud te bieden met virale impact en een gegarandeerd bereik van activatie. De lifestyle-artikels worden met andere woorden door een gegarandeerd aantal Tweez-bezoekers gelezen en krijgen de kans om verder te groeien via virale exposure. Kortom: het DNA van de Tweez inhoud maakt dat we een platform lanceren waar de consument naar grijpt op het moment dat hij nood heeft aan positieve vitamientjes.”

Op deze manier laat Tweez een nieuwe wind waaien door het digitale advertentielandschap. De content is niet op commerciële wijze geschreven en speelt maximaal in op de beleving van de lezer. Onderliggend tont Tweez.be zo de expertise van een bedrijf én de meerwaarde van een product. Zowel voor lokale bedrijven als grote merken wil Tweez vooral geloofwaardige exposure creëren.