De eerste Qwistet van 2019 wordt een speciale editie. Samen met verzekeraar NN zet Qwistet op maandag 7 januari volledig in op goede voornemens. Het is de eerste keer dat de live quiz in de Q-app ingeschakeld wordt voor een merk. De NN-integratie zal gebeuren in de vorm van drie vragen over goede voornemens, een vraag over NN en een NN-preroll voor de start van het spel. De Qmusic-luisteraar wordt via een radiocampagne alert gemaakt dat dankzij NN uitzonderlijk € 5.000 in de prijzenpot zit in plaats van € 500. Concreet: op maandag 7 januari om 12u30 kunt u live meespelen met Qwistet in de Q-app en zien hoe Qwistet voor het eerst een merk integreert in de dagelijkse online quiz van Qmusic.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]