NN verhoogt prijzenpot Qwistet

De eerste Qwistet van 2019 wordt een speciale editie. Samen met verzekeraar NN zet Qwistet op maandag 7 januari volledig in op goede voornemens. Het is de eerste keer dat de live quiz in de Q-app ingeschakeld wordt voor een merk. De NN-integratie zal gebeuren in de vorm van drie vragen over goede voornemens, een vraag over NN en een NN-preroll voor de start van het spel. De Qmusic-luisteraar wordt via een radiocampagne alert gemaakt dat dankzij NN uitzonderlijk € 5.000 in de prijzenpot zit in plaats van € 500. Concreet: op maandag 7 januari om 12u30 kunt u live meespelen met Qwistet in de Q-app en zien hoe Qwistet voor het eerst een merk integreert in de dagelijkse online quiz van Qmusic.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]