NN verrast met Decavi Trofee 2015

Op 21 oktober werd de Decavi Trofee voor beste publiciteitscampagne van 2015 uitgereikt aan NN Belgium. Met deze trofeeën worden verzekeraars beloond voor de kwaliteit van hun producten of hun innovatie, en dat na een grondige studie door een jury van deskundigen.
In de communicatie over de lancering van het nieuwe merk in de maanden april en mei gebruikte het bureau JWT een toon die gloednieuw is voor de activiteitensector: duidelijk en met een tikkeltje zelfspot. De reclamespots die op televisie en via het internet werden uitgezonden, konden de juryleden duidelijk bekoren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]