Op 21 oktober werd de Decavi Trofee voor beste publiciteitscampagne van 2015 uitgereikt aan NN Belgium. Met deze trofeeën worden verzekeraars beloond voor de kwaliteit van hun producten of hun innovatie, en dat na een grondige studie door een jury van deskundigen.
In de communicatie over de lancering van het nieuwe merk in de maanden april en mei gebruikte het bureau JWT een toon die gloednieuw is voor de activiteitensector: duidelijk en met een tikkeltje zelfspot. De reclamespots die op televisie en via het internet werden uitgezonden, konden de juryleden duidelijk bekoren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]