Op maandagochtend 10 september werd op de VRT het startschot gegeven voor de zesde editie van De Warmste Week, wat intussen is uitgegroeid tot de grootste solidariteitsactie in Vlaanderen. Iedereen kan opnieuw een actie voor een zelfgekozen goed doel registreren op dewarmsteweek.be. Er is keuze uit meer dan 1000 goede doelen. Vorig jaar nog organiseerden de Vlamingen 10 576 hartverwarmende acties voor 1642 verschillende goede doelen. In totaal werd een opbrengst van maar liefst 10 846 566 euro verdeeld over alle goede doelen.
En in de week voor Kerst brengt Ketnet opnieuw warmte en solidariteit naar de lagere scholen in Vlaanderen. De wrappers roepen alle klassen in Vlaanderen op om een goed doel te kiezen en een Ketnet Koekenbak te organiseren om hun vzw te steunen.
Ook dit jaar kan iedereen tijdens De Warmste Week warm lopen, joggen of stappen op een van de Warmathons in diverse steden: dinsdag 18 december: Genk (nieuwe locatie), woensdag 19 december: Leuven, donderdag 20 december: Brussel, vrijdag 21 december: Antwerpen, zaterdag 22 december: Gent en zondag 23 december: Brugge. Nieuwigheid dit jaar: net zoals bij alle acties van De Warmste Week, kiest elke loper nu ook zélf welk goed doel hij wil steunen. Deelnemen aan de Warmathon kost 15 euro daarmee steun je rechtstreeks het goede doel dat je zelf kiest. Inschrijven en de parcours ontdekken kan vanaf maandag 15 oktober 2018 via dewarmsteweek.be.
Tot slot: De Warmste Week wil inspireren en verbinden, maar ook bedanken, door actievoerders en begunstigden samen te brengen. De campagne die vanaf vandaag wordt gelanceerd toont hoe Hans, Kim, Koen, Luc en Nina dankjewel zeggen aan Bert, Kevin, Cindy en Veronique. Mensen die, zonder het zelf te beseffen, veel betekenen voor elkaar. En dat is waar De Warmste Week écht om draait, zegt men bij de VRT: "Mensen die zich belangeloos inzetten en zo het verschil maken in het leven van andere mensen. Op die manier zorgt iedereen écht voor iedereen. En duurt De Warmste Week geen week, maar leeft ze een heel jaar lang door in onze samenleving."
De Warmste Week: Bednet
De Warmste Week: Duchenne
De Warmste Week: Parkinson
De Warmste Week: Koesterkoffer
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]