Nog betere klantenervaring?

NGDAT, een bedrijf gespecialiseerd in customer experience management, kondigde de nieuwste versie van zijn Lily Enterprise-oplossing aan. Met deze versie kunnen organisaties actie ondernemen op basis van tijdige, contextgebonden meldingen om zo gepersonaliseerde aanbiedingen en ervaringen te creëren voor hun klanten.
Lily Enterprise v3.2 beschikt over een geavanceerde rule-engine waarmee gebruikers de best mogelijke acties kunnen beheren om de bestaande interactie met de klant te optimaliseren via geïntegreerde systemen voor marketingimplementatie. Met deze nieuwe versie kunnen organisaties klanten gerichter aanspreken via alle kanalen, en dat volledig automatisch. Dat leidt tot een grotere klantentevredenheid, minder verloop, een betere klantenbinding en hogere winstmarges.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]