NGDAT, een bedrijf gespecialiseerd in customer experience management, kondigde de nieuwste versie van zijn Lily Enterprise-oplossing aan. Met deze versie kunnen organisaties actie ondernemen op basis van tijdige, contextgebonden meldingen om zo gepersonaliseerde aanbiedingen en ervaringen te creëren voor hun klanten.
Lily Enterprise v3.2 beschikt over een geavanceerde rule-engine waarmee gebruikers de best mogelijke acties kunnen beheren om de bestaande interactie met de klant te optimaliseren via geïntegreerde systemen voor marketingimplementatie. Met deze nieuwe versie kunnen organisaties klanten gerichter aanspreken via alle kanalen, en dat volledig automatisch. Dat leidt tot een grotere klantentevredenheid, minder verloop, een betere klantenbinding en hogere winstmarges.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]