Nog vier keer gedrukte Joepie per jaar
Joepie kiest vanaf 2016 resoluut voor een digital first-aanpak, zo melden de websites van De Persgroep, ook de uitgever van het jongerenmagazine. Op die manier wil het jongerenmerk beter inspelen op de behoeftes en het mediagebruik van zijn doelgroep. "Wat betreft print verdwijnt de vaste maandblad-frequentie. In de plaats daarvan verschijnt minstens vier keer per jaar een gedrukte creatieve special rond de vier key-domeinen van Joepie: Mode, Beauty, Body, Relatie. Dit om jongeren op een verrassende en creatieve manier door papier te laten inspireren op momenten die voor hen relevant zijn," zo luidt het.
Joepie, dat werd opgericht in 1973, zet dus voortaan in op digitaal én mobiel met de site, app en via social media. Het papieren magazine, dat van 1973 in grote lijnen evolueerde van muziektijdschrift voor (hoofdzakelijk mannelijke) tieners naar lifestylemagazine voor meisjes, wordt veeleer een bookazine dat deel uitmaakt van het nieuwe universum van het jongerenmerk.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]