De genomineerden zijn bekend voor de derde editie van de Belgian Sponsorship Awards, het initiatief waarmee de professionele Belgische sponsorship industry de beste sponsoringcases in de bloemetjes zet. De jury nomineerde in totaal 16 dossiers voor vijf verschillende categorieën. De laureaten worden bekendgemaakt op 2 februari. En de genomineerden in alfabetische volgorde zijn ...
● Beste Sport Sponsoring
Deze award beloont de beste sponsorprojecten in de sportwereld. Het BNP Paribas Fortis Tennis Affinity Program, de Roger & Roger Croky Cup en de Telenet Cyclocross strijden samen voor de eerste plaats.
● Beste Maatschappelijke Sponsoring
Delta Lloyd Life: One Mile A Day, de Eneco Clean Beach Cup en #Heartbeat20K van Garmin dingen mee naar deze award. Met hun projecten proberen ze maatschappelijk een verschil te maken.
● Beste Use of Digital – Nieuw in 2016!
Welke sponsoringprojecten maakten het afgelopen jaar het best gebruik van digitale tools? De AG Insurance Online Campaign for Belgian Paralympic Committee, We Are Tennis van BNP Paribas Fortis en de #12deDuivel van Luminus gaan voor winst in deze categorie.
● Beste Sponsorship Activatie
De award in deze categorie gaat naar het activatieproject dat op een creatieve manier positieve en meetbare resultaten wist op te leveren. Er zijn vier genomineerden: ING: Players Escort, ING: Entrepeneurs Week, Soudal: Lotto Fix All en Telenet: Refside op KV Mechelen.
● Beste Employee Engagement
Deze award wordt uitgereikt aan de beste sponsorcampagne met zin voor employee engagement. De strijd voor de award gaat tussen We Are All Olympians van AG Insurance, BNP Paribas Fortis Ambassadors en Energy@DeltaLloyd van Delta Lloyd Life.
De laureaten zullen worden bekendgemaakt op 2 februari aanstaande in Hotel Le Plaza Brussel, tijdens de derde editie van de Belgian Sponsorship Awards. Uit de vijf winnaars wordt één ‘Best of Belgium’-kandidaat verkozen. Die mag rechtstreeks aantreden als genomineerde voor de ‘Best of Europe’-Award in Londen tijdens de ESA Excellence Awards op 9 februari 2017, een organisatie door de European Sponsorship Association.
Meer informatie over de uitreiking op 2 februari vindt u op www.sponsorshipawards.be.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]