Nooit meer foute kerstcadeaus dankzij Selexion en Mortierbrigade
Alle merken adverteren volop rond kerstcadeaus, maar Selexion en Mortierbrigade gaan nog een stap verder. Hun idee? 'De Magische Cadeaubanners'. U kiest wat u écht graag zou willen voor Kerst op myselexion.be en daar wordt dan online campagne voor gevoerd, recht in uw persoonlijke doelgroep: de mensen die voor uw Kerstcadeau moeten zorgen. Gedaan dus met foute kerstcadeaus. Initiative Media zorgde voor de slimme online targeting.
Credits:
Client: SELEXION
Client contact: Iris Cornette, Birgit Corluy
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Yana Gestels, Jesse Van Gysel, Elise Evrard, Wannes Vermeulen
Producer: Catherine Leleu
Strategic Director: Vincent d’Halluin
Movie production: Barbara Vandekonijnen
Digital production: Arnor D’Haenens, Nick Waelkens, Tamara Schauvliege
Business director: Evert Vermeire
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]