Nooit meer foute kerstcadeaus dankzij Selexion en Mortierbrigade

Alle merken adverteren volop rond kerstcadeaus, maar Selexion en Mortierbrigade gaan nog een stap verder. Hun idee? 'De Magische Cadeaubanners'. U kiest wat u écht graag zou willen voor Kerst op myselexion.be en daar wordt dan online campagne voor gevoerd, recht in uw persoonlijke doelgroep: de mensen die voor uw Kerstcadeau moeten zorgen. Gedaan dus met foute kerstcadeaus. Initiative Media zorgde voor de slimme online targeting.
Credits:
Client: SELEXION
Client contact: Iris Cornette, Birgit Corluy
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Yana Gestels, Jesse Van Gysel, Elise Evrard, Wannes Vermeulen
Producer: Catherine Leleu
Strategic Director: Vincent d’Halluin
Movie production: Barbara Vandekonijnen
Digital production: Arnor D’Haenens, Nick Waelkens, Tamara Schauvliege
Business director: Evert Vermeire
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]