Alle merken adverteren volop rond kerstcadeaus, maar Selexion en Mortierbrigade gaan nog een stap verder. Hun idee? 'De Magische Cadeaubanners'. U kiest wat u écht graag zou willen voor Kerst op myselexion.be en daar wordt dan online campagne voor gevoerd, recht in uw persoonlijke doelgroep: de mensen die voor uw Kerstcadeau moeten zorgen. Gedaan dus met foute kerstcadeaus. Initiative Media zorgde voor de slimme online targeting.
Credits:
Client: SELEXION
Client contact: Iris Cornette, Birgit Corluy
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Yana Gestels, Jesse Van Gysel, Elise Evrard, Wannes Vermeulen
Producer: Catherine Leleu
Strategic Director: Vincent d’Halluin
Movie production: Barbara Vandekonijnen
Digital production: Arnor D’Haenens, Nick Waelkens, Tamara Schauvliege
Business director: Evert Vermeire
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]