Omdat er bijna niets vervelender is dan wachten op de bus hebben streamingdienst Canalplay en bureau Buzzman hier iets op bedacht: bushokjes die ons tijdens het wachten entertainen. Het is eenvoudig: u sluit uw oortjes aan op de advertentie van het bushokje en u geeft aan hoelang u nog op uw volgende bus moet wachten. Vervolgens zal het bushokje u een aflevering van een serie aanbieden die precies zo lang duurt. En weg verveling.
https://www.youtube.com/watch?v=o5Dde65iqKM
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]