Omdat er bijna niets vervelender is dan wachten op de bus hebben streamingdienst Canalplay en bureau Buzzman hier iets op bedacht: bushokjes die ons tijdens het wachten entertainen. Het is eenvoudig: u sluit uw oortjes aan op de advertentie van het bushokje en u geeft aan hoelang u nog op uw volgende bus moet wachten. Vervolgens zal het bushokje u een aflevering van een serie aanbieden die precies zo lang duurt. En weg verveling.
https://www.youtube.com/watch?v=o5Dde65iqKM
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]