Omdat er bijna niets vervelender is dan wachten op de bus hebben streamingdienst Canalplay en bureau Buzzman hier iets op bedacht: bushokjes die ons tijdens het wachten entertainen. Het is eenvoudig: u sluit uw oortjes aan op de advertentie van het bushokje en u geeft aan hoelang u nog op uw volgende bus moet wachten. Vervolgens zal het bushokje u een aflevering van een serie aanbieden die precies zo lang duurt. En weg verveling.
https://www.youtube.com/watch?v=o5Dde65iqKM
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]