NGroup (Nostalgie, Chérie, NRJ) lanceert Nostalgie+. Dat is niet de digitale versie van Nostalgie, maar een volledig nieuwe zender die mikt op een publiek van actieve en verbonden zestigplussers. Nostalgie+, enkel de beluisteren via DAB+ en het internet, zal vooral 60’s en 70’s-muziek draaien.
“Voor NGroup is dit de gelegenheid om mee op de kar van DAB+ te springen. Nostalgie+ richt zich op de groeiende generatie zestigplussers en wil een reisgenoot zijn voor zij die al sinds hun jeugd gezelschap hebben aan de radio,” zegt Miguel Aguza, marketingdirectuer van NGroup.
Het Brusselse bureau Silver&Copper rolde alvast een campagne uit met hun jeugdidolen: de Beatels, Cloclo en Elvis. Die wordt verspreid via print, digitaal en out of home.



PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]