🎼 Nostalgie+, de Beatles, Cloclo en Elvis zijn er voor zestigplussers

Crea / News

NGroup (Nostalgie, Chérie, NRJ) lanceert Nostalgie+. Dat is niet de digitale versie van Nostalgie, maar een volledig nieuwe zender die mikt op een publiek van actieve en verbonden zestigplussers. Nostalgie+, enkel de beluisteren via DAB+ en het internet, zal vooral 60’s en 70’s-muziek draaien.

“Voor NGroup is dit de gelegenheid om mee op de kar van DAB+ te springen. Nostalgie+ richt zich op de groeiende generatie zestigplussers en wil een reisgenoot zijn voor zij die al sinds hun jeugd gezelschap hebben aan de radio,” zegt Miguel Aguza, marketingdirectuer van NGroup. 

Het Brusselse bureau Silver&Copper rolde alvast een campagne uit met hun jeugdidolen: de Beatels, Cloclo en Elvis. Die wordt verspreid via print, digitaal en out of home. 

Credits
Client: 
Miguel Aguza -Directeur Marketing Ngroup
Laure Di Francesco - Head of Communication NGroup
Hugues Hamelynck - Marketing Executive NGroup
Agency: 
Didier Vanden Brande - Creative Director
Lydie Anthoons - Art Director
Photography :
Antoine Melis