🎼 Nostalgie+, de Beatles, Cloclo en Elvis zijn er voor zestigplussers

NGroup (Nostalgie, Chérie, NRJ) lanceert Nostalgie+. Dat is niet de digitale versie van Nostalgie, maar een volledig nieuwe zender die mikt op een publiek van actieve en verbonden zestigplussers. Nostalgie+, enkel de beluisteren via DAB+ en het internet, zal vooral 60’s en 70’s-muziek draaien.
“Voor NGroup is dit de gelegenheid om mee op de kar van DAB+ te springen. Nostalgie+ richt zich op de groeiende generatie zestigplussers en wil een reisgenoot zijn voor zij die al sinds hun jeugd gezelschap hebben aan de radio,” zegt Miguel Aguza, marketingdirectuer van NGroup.
Het Brusselse bureau Silver&Copper rolde alvast een campagne uit met hun jeugdidolen: de Beatels, Cloclo en Elvis. Die wordt verspreid via print, digitaal en out of home.



PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]