Nostalgie draagt De Vloer op handjes
Nostalgie vroeg De Vloer om de radiozender dit najaar meer vaart te geven, met een visuele campagne die de baseline “Jouw moment, jouw classic” vertaalt en nog lang mee kan gaan. Daarop ontwikkelde De Vloer een heel nieuwe campagnestijl voor Nostalgie die in Out of home werd gelanceerd en de komende maanden verder uitgerold zal worden in advertenties. De eerste poster toont 3D-karikaturen van Ed Sheeran, Amy Winehouse, Elton John, Madonna en Freddie Mercury die als vingerpopjes op een juichend hand pronken. Een frisse, moderne aanpak die de jongere, hedendaagse ambitie van Nostalgie meteen onderstreept en de zender toelaat om ook in de toekomst eenzelfde frisse lijn aan te houden.
Naast de 16m2 Out of Home, zijn de prints ook te zien in kranten de Metro en De Standaard. Alsook in de populaire tijdschriften Elle, Marie Claire en Flair. Uiteraard zijn ze ook online aanwezig op verschillende social kanalen, YouTube en op de website van nostalgie.eu.
Naast de 16m2 Out of Home, zijn de prints ook te zien in kranten de Metro en De Standaard. Alsook in de populaire tijdschriften Elle, Marie Claire en Flair. Uiteraard zijn ze ook online aanwezig op verschillende social kanalen, YouTube en op de website van nostalgie.eu.
Credits
Client: Tom Klerkx, Lobke Vergauwen, Julie Smout
Creatief Directeur: Johan Roelandt
Creatie: Kirsten Ryvers, Liesbeth Vandenbergh
Design: Peter Serruys, Tom De Vriendt, Vitaliy Kyiaiev
Business Director: Patrick Clymans
Account Director: Aline Huls Account Manager: Lotte Eeckhout
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]