35 jaar na zijn lancering trekt Nostalgie alle registers open. Vanaf 19 februari slaat de Franstalige radiozender de handen in elkaar met Pickx, de televisiedienst van Proximus, die vanaf dan het dagelijkse ochtendprogramma La Nosta Family naar de televisie haalt.
"Meer dan waar ook ter wereld kijken Belgische luisteraars naar radio via hun televisie, en 's morgens nog meer. Daarom zijn we heel blij met dit nieuwe partnerschap met Proximus, dat ons de mogelijkheid biedt om onze ochtendshow en de reportages achter de schermen van La Nosta Family op televisie uit te zenden op hetzelfde kanaal als Pickx Live," zegt Kim Beyns, CEO van NGroup.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]