35 jaar na zijn lancering trekt Nostalgie alle registers open. Vanaf 19 februari slaat de Franstalige radiozender de handen in elkaar met Pickx, de televisiedienst van Proximus, die vanaf dan het dagelijkse ochtendprogramma La Nosta Family naar de televisie haalt.
"Meer dan waar ook ter wereld kijken Belgische luisteraars naar radio via hun televisie, en 's morgens nog meer. Daarom zijn we heel blij met dit nieuwe partnerschap met Proximus, dat ons de mogelijkheid biedt om onze ochtendshow en de reportages achter de schermen van La Nosta Family op televisie uit te zenden op hetzelfde kanaal als Pickx Live," zegt Kim Beyns, CEO van NGroup.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








