Nostalgie: meer dan ooit 'Jouw Moment, Jouw Classic'

Crea / Media / News

Nostalgie silver copperNostalgie is actief in het noorden en het zuiden van het land. Maar het gaat om twee afzonderlijke zenders. Een gezamenlijke campagne is dus des te opvallender. Na de zeer succesvolle 'The Big 5'-actie lanceerde Nostalgie een nieuwe imagocampagne. Het achterliggende idee: classics geven je een goed gevoel, in alle situaties, een hele dag door. Managing director Radio Tom Klerkx: “Dat onze luisteraars houden van goede classics wisten we al langer. Ze nemen die muziek ook een hele dag mee: bij het  opstaan, op het werk, in de douche, bij het klussen...  Dat is  de insteek zijn van de imago-campagne waarmee we de kracht van Nostalgie in de verf willen zetten. Die herkenbaarheid bij de luisteraars, die good feeling als je naar Nostalgie luistert: dat is ons DNA en dat gaan we de komende weken uitdragen met een ludieke campagne waarin bekende classics worden verbonden aan dagdagelijkse situaties, de plek waar je woont of werkt, etc.“Nostalgie silver copper
De campagne werd gemaakt door Silver & Copper en loopt op televisie, radio, kranten, magazines, bioscoop, online, social media en maar ook op trams en bussen in Brussel waar zowel Nostalgie FR als Nostalgie NL samen, als nationaal radiomerk,  hun gemeenschappelijk DNA uitdragen. silver copper nostalgieZeer binnenkort kunnen ook de luisteraars actief deze 'Jouw Moment, Jouw Classic'-campagne mee invullen en vormgeven.

Credits
Advertiser: Jo Nachtergaele, Sofie Callewaert, Julie Smout
Agency: Silver & Copper
Creative director : Didier Vanden Brande
Strategy & Account Direction : Jean Pierre Cremers
Art Director : Lydie Anthoons
Production : Jerome Millet (Haldowit)
Nostalgie silver copper