Tot en met 25 december vliegen de kerstcadeaus de deur uit bij Nostalgie. Bekende presentatoren brengen legendarische quizformules tot leven in de “Merry Quizmas”-actie. Creative Partnerships zijn er met o.a. Standaard Uitgeverij, Unigift, e5 en de Nieuwsblad webshops.
De Slimste Mens, de Pappenheimers, Tien voor Taal, De Drie Wijzen, Wie Ben Ik, Familieraad, Zeg eens Euh… Vlamingen houden van quizzen! Nostalgie speelt daarop in met Merry Quizmas. Erik Van Looy, Luc Appermont, Marcel Vanthilt, Koen Wauters, Bart Cannaerts, Goedele Liekens e.v.a. brengen aangepaste radioformats van hun populaire quizprogramma’s. Feestelijke radio boordevol cadeaus voor Kerst en Nieuwjaar. Ook heel wat adverteerders sprongen mee op de boot en komen aan bod met originele integraties. Leen Lever, marketing manager van Standaard Uitgeverij: “In de eindejaarsperiode willen wij uiteraard met onze boeken en strips top-of-mind zijn als de mensen inspiratie zoeken voor cadeaus. Het is fijn dat we bij Nostalgie telkens weer op een creatieve manier een aantal titels onder de aandacht kunnen brengen… vandaar dat we intekenden op deze Merry Quizmas-formule”.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]