Tot en met 25 december vliegen de kerstcadeaus de deur uit bij Nostalgie. Bekende presentatoren brengen legendarische quizformules tot leven in de “Merry Quizmas”-actie. Creative Partnerships zijn er met o.a. Standaard Uitgeverij, Unigift, e5 en de Nieuwsblad webshops.
De Slimste Mens, de Pappenheimers, Tien voor Taal, De Drie Wijzen, Wie Ben Ik, Familieraad, Zeg eens Euh… Vlamingen houden van quizzen! Nostalgie speelt daarop in met Merry Quizmas. Erik Van Looy, Luc Appermont, Marcel Vanthilt, Koen Wauters, Bart Cannaerts, Goedele Liekens e.v.a. brengen aangepaste radioformats van hun populaire quizprogramma’s. Feestelijke radio boordevol cadeaus voor Kerst en Nieuwjaar. Ook heel wat adverteerders sprongen mee op de boot en komen aan bod met originele integraties. Leen Lever, marketing manager van Standaard Uitgeverij: “In de eindejaarsperiode willen wij uiteraard met onze boeken en strips top-of-mind zijn als de mensen inspiratie zoeken voor cadeaus. Het is fijn dat we bij Nostalgie telkens weer op een creatieve manier een aantal titels onder de aandacht kunnen brengen… vandaar dat we intekenden op deze Merry Quizmas-formule”.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]