Sinds het begin van het nieuwe seizoen is er iets veranderd bij Nostalgie. Met de komst van Ingrid Franssen in het ochtendteam krijgt het omroepgezelschap er een flinke dosis positiviteit bij. Goed dus voor kompaan Bruno Fernandez en de rest van de “Nosta Family” (Leslie Rijmenans, Brice Depasse, Olivier Labreuil, Camille Delhaye en Nicolas Gaspard). Om de lancering van haar nieuwe show te ondersteunen, klopte Nostalgie aan bij Silver & Copper. Het reclamebureau maakte een spot die de leden lid van de ploeg voorstelt, klaar om aan de dag te beginnen. Een poster en een aankondiging zullen de campagne in september afronden.
Credits
Agency: Silver & Copper
Director: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Creation: Anabelle Gérardy, Didier Vanden Brande, Carl Andry
Accounting : Cleo Hoebeke
TV Producer: Daniel Vanderbist
Production film: OUAT Production
Director: Corantin Parmentier – Editing : Joël Boken
Sound Design: Sonic Music – Nicolas Vandooren
Photography: Saïto
Photo: Thomas Prudhomme & Simon Beuzart – Edit : Thomas Prudhomme
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]