Sinds het begin van het nieuwe seizoen is er iets veranderd bij Nostalgie. Met de komst van Ingrid Franssen in het ochtendteam krijgt het omroepgezelschap er een flinke dosis positiviteit bij. Goed dus voor kompaan Bruno Fernandez en de rest van de “Nosta Family” (Leslie Rijmenans, Brice Depasse, Olivier Labreuil, Camille Delhaye en Nicolas Gaspard). Om de lancering van haar nieuwe show te ondersteunen, klopte Nostalgie aan bij Silver & Copper. Het reclamebureau maakte een spot die de leden lid van de ploeg voorstelt, klaar om aan de dag te beginnen. Een poster en een aankondiging zullen de campagne in september afronden.
Credits
Agency: Silver & Copper
Director: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Creation: Anabelle Gérardy, Didier Vanden Brande, Carl Andry
Accounting : Cleo Hoebeke
TV Producer: Daniel Vanderbist
Production film: OUAT Production
Director: Corantin Parmentier – Editing : Joël Boken
Sound Design: Sonic Music – Nicolas Vandooren
Photography: Saïto
Photo: Thomas Prudhomme & Simon Beuzart – Edit : Thomas Prudhomme
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]