NRJ gaat back to school met Ikea

Ikea en NRJ slaan de handen in elkaar in het kader van Ikea’s actie Back To School. De eerste doelstelling is eenvoudig: studenten lokken door hen aan te bieden waar de meubelwinkel het best in is; een volledige interieur make-over. De twee doelstelling is dan ook precies aantonen dat Ikea zich aan eender welke stijl kan aanpassen, zonder daarbij eventuele kotgenoten te ergeren. Wie kans wou maken op een cadeaucheque van bij Ikea, kon tot en met vandaag foto’s inzenden van zijn of haar kot. Morgen zal de grote winnaar bekendgemaakt worden op NRJ.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]