Ikea en NRJ slaan de handen in elkaar in het kader van Ikea’s actie Back To School. De eerste doelstelling is eenvoudig: studenten lokken door hen aan te bieden waar de meubelwinkel het best in is; een volledige interieur make-over. De twee doelstelling is dan ook precies aantonen dat Ikea zich aan eender welke stijl kan aanpassen, zonder daarbij eventuele kotgenoten te ergeren. Wie kans wou maken op een cadeaucheque van bij Ikea, kon tot en met vandaag foto’s inzenden van zijn of haar kot. Morgen zal de grote winnaar bekendgemaakt worden op NRJ.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]