Ikea en NRJ slaan de handen in elkaar in het kader van Ikea’s actie Back To School. De eerste doelstelling is eenvoudig: studenten lokken door hen aan te bieden waar de meubelwinkel het best in is; een volledige interieur make-over. De twee doelstelling is dan ook precies aantonen dat Ikea zich aan eender welke stijl kan aanpassen, zonder daarbij eventuele kotgenoten te ergeren. Wie kans wou maken op een cadeaucheque van bij Ikea, kon tot en met vandaag foto’s inzenden van zijn of haar kot. Morgen zal de grote winnaar bekendgemaakt worden op NRJ.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]