Ikea en NRJ slaan de handen in elkaar in het kader van Ikea’s actie Back To School. De eerste doelstelling is eenvoudig: studenten lokken door hen aan te bieden waar de meubelwinkel het best in is; een volledige interieur make-over. De twee doelstelling is dan ook precies aantonen dat Ikea zich aan eender welke stijl kan aanpassen, zonder daarbij eventuele kotgenoten te ergeren. Wie kans wou maken op een cadeaucheque van bij Ikea, kon tot en met vandaag foto’s inzenden van zijn of haar kot. Morgen zal de grote winnaar bekendgemaakt worden op NRJ.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]