Marc Vossen, baas van Ngroupe, de Franstalige groep die NRJ, Nostalgie et Chérie FM overkoepelt, betreurde dat de televisieprojecten van zijn merken bij VOO en Proximus plaats moesten ruimen voor PureVision en Bel RTL Vision. Sinds eind vorig jaar worden de twee daar via de digitale decoder uitgezonden.
Maar nu is NRJ Hits TV opnieuw op de kabel te zien. De abonnees van SFR (vroeger Numericable) kunnen de zender sinds kort bekijken. VOO en Orange TV zouden het nieuwe kanaal midden september weer uitzenden. Proximus TV bevestigde de voorbije week dat ze het opnieuw zou opnemen in haar programmaschema. De RMB treedt op als regie - net zoals die nu al voor de radiozender NRJ Hits doet. De eerste campagnes moeten begin 2017 op NRJ Hits TV lopen, zodra alle huishoudens erop kunnen afstemmen.
NRJ Hits TV profileert zich niet als een volwaardige muzikale televisiezender en niet zomaar als een radiovisiekanaal. Haar programmering is met andere woorden zeker niet identiek met de FM-versie. Zo zendt ze onder meer onafgebroken hits en clips uit. In dat opzicht wil ze zelfs avant-gardistisch zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]