NRJ Hits TV gaat voluit voor de kabel
Marc Vossen, baas van Ngroupe, de Franstalige groep die NRJ, Nostalgie et Chérie FM overkoepelt, betreurde dat de televisieprojecten van zijn merken bij VOO en Proximus plaats moesten ruimen voor PureVision en Bel RTL Vision. Sinds eind vorig jaar worden de twee daar via de digitale decoder uitgezonden.
Maar nu is NRJ Hits TV opnieuw op de kabel te zien. De abonnees van SFR (vroeger Numericable) kunnen de zender sinds kort bekijken. VOO en Orange TV zouden het nieuwe kanaal midden september weer uitzenden. Proximus TV bevestigde de voorbije week dat ze het opnieuw zou opnemen in haar programmaschema. De RMB treedt op als regie - net zoals die nu al voor de radiozender NRJ Hits doet. De eerste campagnes moeten begin 2017 op NRJ Hits TV lopen, zodra alle huishoudens erop kunnen afstemmen.
NRJ Hits TV profileert zich niet als een volwaardige muzikale televisiezender en niet zomaar als een radiovisiekanaal. Haar programmering is met andere woorden zeker niet identiek met de FM-versie. Zo zendt ze onder meer onafgebroken hits en clips uit. In dat opzicht wil ze zelfs avant-gardistisch zijn.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]