NRJ reikt helpende hand aan verenigingen

Nog zeker tot 3 mei zitten we allemaal in ons kot. En dat hoort ook zo. Maar het steekt. Hoe zag ons weekend er alweer uit als we wèl met onze favoriete vereniging op stap gingen en de zotste dingen deden? Welke plannen hebben we als vereniging, sportclub,… aan de kant moeten zetten? Net als de rest van de wereld staat ook het verenigingsleven in heel Vlaanderen op non-actief. Ook alle fuiven, bbq’s, benefieten,… staan on hold.
NRJ geeft daarom tot vanaf maandag 20 april tot eind mei tussen 12u en 14u twee uur zendtijd aan clube/verenigingen/sportbendes. En met reclamespots voor lokale KMO's. Een Een shout out! "Meld je aan met je vereniging," zegt men bij NRJ, "vertel ons wat en wie je mist, kies de platen en laat ook even weten wie we nog extra aandacht kunnen geven. Zoals de slager die voor het vlees op jullie jaarlijkse bbq zou zorgen, of de naaisters van de kostuums voor de dansvoorstelling die niet kan doorgaan, de drukker van de T-shirts die niet gedragen zullen worden… Ook die mensen reiken we een helpende hand. Zo kunnen zij dankzij jouw vereniging hun boodschap kwijt."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]