Nog zeker tot 3 mei zitten we allemaal in ons kot. En dat hoort ook zo. Maar het steekt. Hoe zag ons weekend er alweer uit als we wèl met onze favoriete vereniging op stap gingen en de zotste dingen deden? Welke plannen hebben we als vereniging, sportclub,… aan de kant moeten zetten? Net als de rest van de wereld staat ook het verenigingsleven in heel Vlaanderen op non-actief. Ook alle fuiven, bbq’s, benefieten,… staan on hold.
NRJ geeft daarom tot vanaf maandag 20 april tot eind mei tussen 12u en 14u twee uur zendtijd aan clube/verenigingen/sportbendes. En met reclamespots voor lokale KMO's. Een Een shout out! "Meld je aan met je vereniging," zegt men bij NRJ, "vertel ons wat en wie je mist, kies de platen en laat ook even weten wie we nog extra aandacht kunnen geven. Zoals de slager die voor het vlees op jullie jaarlijkse bbq zou zorgen, of de naaisters van de kostuums voor de dansvoorstelling die niet kan doorgaan, de drukker van de T-shirts die niet gedragen zullen worden… Ook die mensen reiken we een helpende hand. Zo kunnen zij dankzij jouw vereniging hun boodschap kwijt."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]