Precies zestig jaar geleden lanceerde Neuhaus de Caprice, een bijzondere praline die extra smaak gaf aan de Brusselse wereldtentoonstelling van 1958. Doorheen de jaren verwierf deze de status van ‘pralineklassieker’. 2018 is dus een jubileumjaar voor de praline. Om deze legendarische lekkernijen te eren, ontwikkelden de Maîtres Chocolatiers van Neuhaus een aantal nieuwe smaken in beperkte oplage. Na de exotische smaken van afgelopen zomer, komen deze winter drie wereldberoemde desserts aan bod. Op basis van de recepturen van tiramisu, apfelstrudel en cheesecake, creëerden de Maîtres Chocolatiers drie nieuwe pralines met tijdloze aantrekkingskracht.
Het winterassortiment van de Irrésistibles is verpakt in een limited edition box, helemaal in de sfeer van eindejaar, en is verkrijgbaar vanaf 1 november. Die box werd, naar goede gewoonte bij Neuhaus, ontworpen door PinkEye.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]