Precies zestig jaar geleden lanceerde Neuhaus de Caprice, een bijzondere praline die extra smaak gaf aan de Brusselse wereldtentoonstelling van 1958. Doorheen de jaren verwierf deze de status van ‘pralineklassieker’. 2018 is dus een jubileumjaar voor de praline. Om deze legendarische lekkernijen te eren, ontwikkelden de Maîtres Chocolatiers van Neuhaus een aantal nieuwe smaken in beperkte oplage. Na de exotische smaken van afgelopen zomer, komen deze winter drie wereldberoemde desserts aan bod. Op basis van de recepturen van tiramisu, apfelstrudel en cheesecake, creëerden de Maîtres Chocolatiers drie nieuwe pralines met tijdloze aantrekkingskracht.
Het winterassortiment van de Irrésistibles is verpakt in een limited edition box, helemaal in de sfeer van eindejaar, en is verkrijgbaar vanaf 1 november. Die box werd, naar goede gewoonte bij Neuhaus, ontworpen door PinkEye.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]