The One Show is een van de meest prestigieuze awardshows op internationaal niveau voor reclame, design en digitale marketing. Tijdens de 2023-editie zal Nurya Doorenbos in de jury zetelen en campagnes beoordelen die uitblinken in de social media-categorie. Nurya Doorenbos is strateeg bij TK.Lab, het gespecialiseerde end-to-end TikTok-bureau van Ogilvy/WPP.
Nurya Doorenbos begon haar carrière bij Ogilvy Social.Lab in 2019, waar ze social mediastrategieën ontwikkelde voor lokale alsook wereldwijde merken zoals IKEA, Iglo en Siemens. Voor haar volgende uitdaging ging ze naar Ogilvy Berlijn, waar ze toetrad tot het WPP All Star team als social media strateeg voor het wereldwijde Milka (Mondelez)-account. In 2022 ging ze aan de slag bij TikTok Duitsland als merkstrateeg. Daar werkte ze samen met merken als Warner Bros, Netflix en Disney. Nu is ze terug bij Ogilvy Social.Lab Brussel en is ze enthousiast om zich aan te sluiten bij TK.Lab, het bureau van Ogilvy/WPP dat lokale en wereldwijde adverteerders bedient met TikTok-mogelijkheden op het gebied van strategie, creativiteit, audio, media, commercie, invloed en intelligentie.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]