The One Show is een van de meest prestigieuze awardshows op internationaal niveau voor reclame, design en digitale marketing. Tijdens de 2023-editie zal Nurya Doorenbos in de jury zetelen en campagnes beoordelen die uitblinken in de social media-categorie. Nurya Doorenbos is strateeg bij TK.Lab, het gespecialiseerde end-to-end TikTok-bureau van Ogilvy/WPP.
Nurya Doorenbos begon haar carrière bij Ogilvy Social.Lab in 2019, waar ze social mediastrategieën ontwikkelde voor lokale alsook wereldwijde merken zoals IKEA, Iglo en Siemens. Voor haar volgende uitdaging ging ze naar Ogilvy Berlijn, waar ze toetrad tot het WPP All Star team als social media strateeg voor het wereldwijde Milka (Mondelez)-account. In 2022 ging ze aan de slag bij TikTok Duitsland als merkstrateeg. Daar werkte ze samen met merken als Warner Bros, Netflix en Disney. Nu is ze terug bij Ogilvy Social.Lab Brussel en is ze enthousiast om zich aan te sluiten bij TK.Lab, het bureau van Ogilvy/WPP dat lokale en wereldwijde adverteerders bedient met TikTok-mogelijkheden op het gebied van strategie, creativiteit, audio, media, commercie, invloed en intelligentie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]