The One Show is een van de meest prestigieuze awardshows op internationaal niveau voor reclame, design en digitale marketing. Tijdens de 2023-editie zal Nurya Doorenbos in de jury zetelen en campagnes beoordelen die uitblinken in de social media-categorie. Nurya Doorenbos is strateeg bij TK.Lab, het gespecialiseerde end-to-end TikTok-bureau van Ogilvy/WPP.
Nurya Doorenbos begon haar carrière bij Ogilvy Social.Lab in 2019, waar ze social mediastrategieën ontwikkelde voor lokale alsook wereldwijde merken zoals IKEA, Iglo en Siemens. Voor haar volgende uitdaging ging ze naar Ogilvy Berlijn, waar ze toetrad tot het WPP All Star team als social media strateeg voor het wereldwijde Milka (Mondelez)-account. In 2022 ging ze aan de slag bij TikTok Duitsland als merkstrateeg. Daar werkte ze samen met merken als Warner Bros, Netflix en Disney. Nu is ze terug bij Ogilvy Social.Lab Brussel en is ze enthousiast om zich aan te sluiten bij TK.Lab, het bureau van Ogilvy/WPP dat lokale en wereldwijde adverteerders bedient met TikTok-mogelijkheden op het gebied van strategie, creativiteit, audio, media, commercie, invloed en intelligentie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]