Nutella maakt het persoonlijk

Nutella wekt enthousiasme van bij het ontbijt. Om die belofte waar te maken en de band met consumenten te versterken lanceert Nutella een grote campagne die bij groot en klein enthousiasme zal opwekken. Het idee is simpel: bij aankoop van een pot krijg je van Nutella een 'tas' (kopje) cadeau die u kunt personaliseren met een foto en een boodschap naar keuze. Lief, grappig, sentimenteel: iedereen is vrij om een originele boodschap te plaatsen op het kopje met een signatuur van het iconische merk. Een leuke verrassing om cadeau te doen... of voor uzelf te houden.
De campagne loopt heel oktober. Ze werd gecreëerd door het marketingteam van Nutella samen met Providence (Havas WW Group, voor de communicatie over de actie op televisie, radio en abribus), Anthem (voor het POS-materiaal), Social Lab (voor de sociale media) en FMCG (media).
Credits:
Advertiser: Ferrero
Advertiser contacts: Benoit Cardinael, Matthieu Petit, Anne Chavane
Agency: Providence
Account director: Ellen Sonck
Account executive: Charlotte Van Hoecke
Art director: James Gambrill, Alexandre Guenet
Illustrations: Barbara Vandekonijnen
Radio production: Bram Busschots
TV production: Marie Libouton
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]